niedziela, 22 grudnia 2013

Cześć kochani!
Nasz blog został nominowany do Liebster Awards!!!! Nie możemy w to uwierzyć, szczególnie, że mamy tylko 1 rozdział i prolog! Dziękujemy wam wszystkim za to, że czytacie nasze opowiadanie! Szczególne podziękowania dla autorki tego bloga. Oto pytania, które otrzymałyśmy:


KASIA
1. Ulubione zwierzę?
Kot
2. Plany na sylwestra?
Spędzam sylwestra z Zuzią i innymi przyjaciółmi :)
3. W jakim mieście mieszkasz?
W Koszalinie
4. Imię pierwszej miłości?
Mateusz 
5. Najdziwniejszy sen?
Śniło mi się, że byłam na szczycie góry i spotkałam mojego brata, który siedział w automacie...
6. Ulubiona świąteczna piosenka? 
All I Want For Christmas Is You 
7. Ulubiony kolor?
Biały 
8. Twój autorytet?
W sumie to nie mam takiej wybranej osoby, zazwyczaj słucham siebie :)
9. Ulubiony film?
"The Millers" 
10. Twoje małe uzależnienie?
Jedzenie, chociaż to raczej duże uzależnienie. 
11. Cytat na dziś?
Nie używam cytatów.


ZUZIA
1. Ulubione zwierzę?
Psy
2. Plany na sylwestra?
Spotykam się z Kasią i jeszcze 4 przyjaciółmi.
3. W jakim mieście mieszkasz?
W Koszalinie
4. Imię pierwszej miłości?
Kacper
5. Najdziwniejszy sen?
Kiedy siedziałam w samochodzie,była inwazja kotów i go broniłam..................
6. Ulubiona świąteczna piosenka? 
All I Want For Christmas Is You
7. Ulubiony kolor?
Czarny
8. Twój autorytet?
Raczej nie mam, ale jeżeli już miałabym kogoś wybrać to Sek Henry :)
9. Ulubiony film?
"Piraci z Karaibów"
10. Twoje małe uzależnienie?
Koszykówka
11. Cytat na dziś?
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz